Saidah's Blog


Sunday, September 4

new family member!!!

assalamualaikum~
*annyeonghaseyo*
heh. aku nak story pasal ahli keluarga aku yang baru~ ngee!! haha! bukan adikk laa. er, kira adikk gak la kot. nama dia Chak Kkolert. vouge gitu! comeeelllll~ haha! dia kucing laa. actually, kitorang jumpa dia betul betul 1 Syawal. so, my daddy pun bagi nama dia Syawal. and, my bonda rasa nama tu sangat kolot. xD kesian daddy! then, aku pun cadangkan bagi nama CheMi. hehe. mmg ada bunyi korea sikit. in korean, ''chemiseo" means FUN ! so, kalau di 'Melayu' kan jadilah Chek Mi. Mi singkatan untuk Miauw! haha! but, my bonda tak suka pulekk! so, dia terus letakk nama Kkolert. untuk panggilan manja Coklet. ngee~ comell!! ni lah dia.....









*dia comel mcm saya kan? :)*
ngee~ comel kann??? hehe! kalau tak comel pun ada aku kesahh? kucing kau je yang comel kan? herh. whatever! that's all~

annyeong<3