Saidah's Blog


Saturday, October 22

parents are the best!

assalamualaikum~
hehe. tengok tajuk agak agak ada tarik perhatian korang tak? takpe. aku boring. sebab tu semangat buat tajuk yang 'membosankan' nihh.tapi, kalau korang jadi aku, mesti korang dah terfikir macam nihh..
''outing ngan members la wehh,,apa lagi?''
yea,weh.kalau boleeh.aku dah lama buat.memandangkan aku nihh anak tunggal.yess~ aku mmg anak emas laa niih. so, parents aku mmg pegang aku leklok. pehh, serabut. tapi, aku tetap bersyukur cuz ada parents cam dorang. by that, insyaallah aku tak akan terjebak dgn kejadah kejadah yang tak senonoh nihh. and of course, aku tak mau laa menyusahkan mom and dad aku. wohh! bala seyh. berdosa dunia akhirat bro kalau kita melawan ckp mak ayah.bukan la nak kata yang aku nih suci murni tak pernah bt jahat kat parents aku. cuma, setakat nih, tak pernah pulakk aku rasa nak lari rumah sebab konon menyampah dgn mak ayah yang suka mengacau hidup aku. STOP! FYI, aku tak pernah lansung terfikir benda alah kat atas ni. in fact, kalau papa aku ckp tak boleh tu, aku mmg akan ikut sebab aku tau, kalau aku
melawan and buat jugak. balasan tengah tunggu aku betul betul lima minit lepas aku buat jahat tuhh. like, serious dohh. dah banyak kali terjadik. sumpah menyesal. huh. dah laa. penat aku menulis. korang je selamba badak sedap sedap baca je kan. :p bye bye! ♥
ohh! *AJ saya makin hari makin sweet lahh* :)
assalamualaikum. annyeong!
♥Encik Aziz Bin Norman♥
Puan Khairuzlin Bedalib♥



papa ! mama! ma besties! AJ! saranghae yongwonhi