Saidah's Blog


Friday, October 21

my happiest day~

assalamualaikum. peace all. :D yea. i'm damn happy right now. yela. kalau korang da tengok kat relationship aku......hehe. so, i dunno sama ada aku di benarkan untuk tulis nama dia kat blog atau tak. ehm, i don't want to take the risk. so, kepada yg dah tau. bagoslah. kepada yang belum. sorry mekk. :p during the holidays yg aku bt sendiri ni. yela, kan baru lepas dari 'penjara'.. er, PMR la deyy. so, suka suka hati aku jela kan nak 'cuti' bila bila pong. and aku ada layan drama korea nihh. *of course* the title is Secret Garden. dude! i know. that drama was so last year. but, kesah plakk aku kann? apa yang aku boleh cakap lepas habis drama tu... "SUMPAH BEST NAK MATI!!!" korang serious kena tengok! oops, scratch that. korang WAJIB tengok drama nihh. walaupun the 'hampir ending' punya plot macam bangkai (sebab sedih bebenor) masa episode episode awal dia, aku asyik nak tergelak je!!! lawak.lawak.lawak.dan lawak sangat sangat! like always. tak de kejadah nyer aku semangat nak berpanjang lebar pasal story ni. yg paling penting, tengok! hehe! oh~ next story. (dah lama punya) it's about sekolah ada buat program 'gapai bintang kejadah apa ntah' kat Kalompang Resort,Perak haritu. (sebelum PMR)  best gilerr ahh! *aku lemas* =______='' ye, agak menyesal la sebab 'berani' sangat pegi redah sungai yang dah tentu tentu nyer dalam dan deras. hehe. i'm safe. don't worry sayang! hihi. tu ajelah story nyer pun. hah! ingat lagi tak Chak Kkolert? ngee. dia dah makin sihat, gebu, comel, montel dan hyper active (okey,yg hyper active tu agak menyusahkan family aku) at first kitorang risau gak sebab dia punya 'meroyan' tu serious macam anak harimau. gigit gila gila babeng punya wa cakap lu. but, cousin aku bagitau dia senget macam tu kerana dia masih 'baby cat' lagi. sebab tu hyper semacam. err, lagi... heh.aku rasa dah takde lagi dah. habis dah. haha! *currently, aku ngah layan drama Marry Me, Mary plakk* dah tengok dah haritu. tapi, nak tengok lagi. hah! buat muka meluat tu. cantik sangat la tu! keke! xD (kantoi? i don't care) oh! oh! satu lagi. haritu dapat lepaskan rindu dengan Awa gemokk yang tersayang~~ hehehehe! dia sleepover kat rumah saya. haha. bye bye. assalamualaikum.*kat bawah ni antara pics yang berkenaan ngan cerita cerita di atas* enjoy darlings <3

saja upload pic sendiri. >.<' tak dosa kan??? heh.

ni dia Kkolert saya!! *time ni, dia dalam position nak attack Awa. xD

Awa gemokk ngan Kak Nikky <3

*blinking eyes* kyaak!!!

aku tkde kat dlm pic nihh. *sbb aku yg tangkap kan*
kat pic atas nihh.. ada *dia*. hehe. carik la kalau rajin :p
annyeong <3