Saidah's Blog


Thursday, April 28

berlagak?

erm, assalamualaikum everybody! anyeong haseyo~ 
apa yang aku maksud kan dengan BERLAGAK ye? 
siapa yang berlagak? apa yang dia lagak kan? 
hehe~ today.. i would love to tell something and it's a real story. 
so, believe me buddy! keke XD 
the story begins last two days. so, that's 27/4/2011 ..
ada lah beberapa pelajar kelas kami yang HEBADD dalam chess
 telah pergi berjuang mewakili kami se-sekolah. 
then, allhamdulillah, rakan kami tu berjaya. 
oh yea. btw, it is Hilal and Farul Kacak.
 haa~ now that i've mentioned their name, korang tinggal nak 
teka je siapa yang berlagak sekarang.
 *OOPS! bukan berlagak laa weh, 
sebenarnya beliau ni hanya menceritakan kejayaan beliau kepada 
rakan rakan seperjuangan nya, ye tak?
 jadi, jangan lah yang lain tu salah faham. 
aku ni bukan lah nak berpihak kepada sesiapa, cuma,
 aku pernah mengalami problem jenis macam ni. 
siapa tak bangga weh bila dah berjaya. 
kalau boleh, kita nak semua orang tau dan rasa sama sama bangga dengan kita kan? 
apa? tak? hm, itu pendapat masing masing la.
 pada aku, it is so much indeed true.
 ye, ye, tadi kat sekolah aku pun ada mengutuk beliau ni juga, 
so, di sini saya ingin memohon maaf kepada beliau sekiranya beliau ada terbaca blog aku ni. ha, sambung balik. apabila si beliau ni ter-over excited sebab dah berjaya, maka, ada beberapa pihak yang tak berapa nak setuju pasal si beliau ni yang semacam show-off. 
jadinya, ada lah seorang gadis ni menegur si beliau supaya jangan terlalu over.
 tak salah kalau over. cuma, yea, it's a little annoying when you suddenly tells the BIG-BANG story to the whole school while there is nobody ask you yet. am i right? i'm wrong? 
erm, well, i'm sorry again because like i said earlier. pendapat masing masing la. 
so, apa yang aku ingin sampai kan. berbaik lah balik. tak syok la tengok korang bermasam muka ni. sampai gaduh kat facebook la pulak. 
pastu, lepak kat corner class, mengutuk orang lain. menyebar kan sebuah kes yang hanya sekecil kuman je. kalau boleh lepas cuti sekolah ni, aku harap korang boleh kamching balik like usual. aku nak minta maaf sesangat kepada pihak yang terasa. tapi, sekiranya ada yang bengang dengan aku pula lepas ni, memang aku tak tau nak cakap apa la, sebab aku menyatukan sebuah persahabatan kat sini, tapi nanti tiba tiba dengar cerita ada orang tak puas hati dengan aku pulak. heish! jangan la begitu ye. heehee~ 

p/s : tadi, nampak PCKP lagi! XD 
annyeong<3