Saidah's Blog


Monday, April 25

siang menyiang !

okay...Assalamualaikum...
as you can see..this picture also have nothing to do with the story below!
tadi aku tolong bonda masak di dapur.. lols! 
okay, actually tolong siang ikan je. heehee~ 
dlm tengah syok syok menyiang ikan ikan tu an, suddenly rasa kesian plak kat ikan tu ,,
 ehem ehem! jangan salah faham , ye .. tau ..
kalau kesian kat binatang tu , dah kira haram sekiranya di makan... 
nanti dulu ,, aku kesian sebab dia hodoh sangat setelah kena 'operate' dengan aku.. 
keke XD yela... dah separuh hancur dah aku tengok ikan tu... 
macam lebihan orang makan..
 okay, that's disgusting.. hm, tu je lah yang berlaku.. 
oh ye! hari tu nampak PCKP ( mamat yang promise ngan aku tu ) ... 
aigoo~ this is what i hate about myself! 
konon dah lupakan dia.. tapi, bila dah depan mata , sewel aku menjadi balik ... pfft! 
segan je kot time Hari Permuafakatan , i mean a day before,
 dia lalu dekat ngan aku, er...kitorang (3RK girls)
 so, aksi kesewelan aku dapat dilihat oleh semua orang di keliling aku.. 
haish! sumpah aku sememangnya tak reti cover !
 tapi, tengah aku sawan tu , boleh pulak ada sorang Cek Mek Molek ni pergi lari kat dia dan bersembang buat seketika .. 
dan yang tak leh blaa lagi , Cek Mek Molek ni seakan akan mencuba untuk buat aku jealous ! 
hah! please la weh! erm, okay i'm a bit jealous.. 
i repeat. A BIT ! heh! 
tak ada la tiba tiba keluar aura membunuh kat situ ..keke XD
 that's all for today's second topic.. 
OMG~ i'm just soo excited about my new out-look blog ! i think it's cute ! lols! 
and um,, hah! si Qayyum ni pulak dah terlupa nak 'belanja' aku hari ni.. 
so, esok aku sememangnya akan tuntut hak aku balik! muahahaha! :D 
alright folks, that's the end! shuuh! hehe.. 
don't forget to visit me again soon sayangs ! 
annyeong<3