Saidah's Blog


Saturday, April 30

members!

heehee~ assamualaikum!!! 
lols! it's um,, 1st May 2011.. and it's 2.44 in the morning. 
what?! i can't sleep okay. 
memandangkan cousin terhebadd aku pun overnight kat sini, 
so, kami bersembang tak ingat dunia laa~ keke XD 
erm, apa? if me and my cousin are having 'the chat' how did i ended up writing this blog? 
haa... kejap tadi, hubby dia call. haip! don't be mistaken. 
cousin aku ni belum married dong! it's his BF actually.
 so, sementara tu, aku pun sambung persembangan aku ni kat blog aku. hehe!
 erm, dah tengah malam , oops! pagi pagi buta cenggini aku tak ada topik nak dibual kan lah. tapi, aku macam nak show-and-tell pada semua orang lah. hehe~ 
Piqah..my jagya!
Aqila..my hunny!

Shykeen..my wise-advisor

Marhaini..my secret keeper


Athika..my story book

Syida..erm, my fun maker?
Iffah.. my gossip girl







Farul..my kacak buddy
the noobs! XD







my supa dupa lovely cousin.
she used to said
"bibim myeon!"