Saidah's Blog


Wednesday, July 6

crush !

Assalamualaikaum~ good afternoon bloggers and readers ! heehee~ so, my not-so-update story begins..... 
NOW ! kekeke =p

okay. first. benda ni berlaku dah lama. tapi takpe. aku nak story gak. kalau sebelum ni.. aku tak berani nak ckp pasal crush ni.. but, i think its time. cheh! macam nak apa je. erm. bende ni betul au. but, i'm not gonna tell the names. just characteristic. my first crush, when i'm stardard two. haha! kecik kecik dah pandai suka suka ni yee. hehe. budak budak kan. so, hanya minat berdasarkan muka yang handsome jelah kiranya. masa tu, dia sorang je yang wajahnya sedap mata memandang. yang lain semua selekeh! hehe~ mianhae. then, time stadard five. lagi cacat. dia sangat gorgeous! handsome! dan cute! haha! kitorang member serious dah macam couple dah cuz terlalu rapat! sampai satu tahap tu, ada orang tanya. "weh, korang ni couple eh?" masa tu, kononye gelak dan cakap "aku? couple dengan mamat ni?! puahahaha!" cheh.. ni kira menafikan lah yee? harhar. padahal, hati aku punya berdebar rasa macam ada orang masuk meminang pulak! but!!!! tulah, maybe sebab dua dua besar kepala dan ego tak nak luahkan apa apa. so, si dia ni dah mula suka kat sorang girl. yup, she's feminin+beautiful=perfect. nak senang cerita, korang bayangkan cerita Kush Kush Ho Ta Hai tu. hah! serupa lah tu. aku dulu dan sekarang, gangster! haha! cuma dah adalah ciri ciri keperempuanan sikit daripada dulu. then, naik sekolah menengah, hahahaha! masa tu, PCKP muncul. siapakah..? tak perlu tau. and kitorang couple..blaa blaa blaa. putus three months later. bodoh. then, katak punn, three months je. oh lupa. ada sorang mamat Sg.Buaya ni, err, couple, tiga bulan kemudian aku buat buat lost contact. tapi, dua bulan lepas tu, aku contact dia. sengal. and dia perasan kitorang still couple. so, entah lah. lima bulan ke? pape jelah. FYI, kitorang still contact. dia cakap tengah tunggu aku. yelah tu. sah sah depan aku dia curang. and now, MATCHAK !!!. kitorang tusyen kat tempat yang sama. dia.. of course. hensem dan smart! sekali minat korea sama macam aku daaa... hehe! memang kamching ar. tapi dia macam nak tak nak lah berkawan dengan aku. maybe dia tak nak orang salah faham yang kononye kitorang macam scandal or what so ever. dulu, dia rapat jugak ngan aku, but dah rengang sikit. huh! tu je lahh. nak tengok Dream Team~!!! hehe! ehhhh!!! terlupa. dah tengok MV baru Kim HyunJoong..? ala.. yang lagu Break Down tu.. haha! ada satu scene tu. dia nampak comel kot! yang ni haa
his butt!! keke <3


comel kann??? haha! jangan silapp! aku tak suka HyunJoong ni. maksud aku, aku gila kan SS501 tapi, 'pakwe forever' aku ialah KimHyungJun. lebih kurang je nama nya kan? biasalah. jodoh. haha! that's all for today... 
annyeong <3