Saidah's Blog


Friday, July 8

mengisi masa lapang~

assalamualaikum... haha!! sekarang tengah maghrib. so, apakah aku sedang lakukan pada ketika ini??? heehee~ tak boleh solat maa.. keke.. so nye, tengah kebosanan tahap gaban lah kisahnye. aku bukan apa. MALAS nak baca buku. tapi menetaip RAJIN pulak! keke! homework bukan tak ada. saje buat buat lupa. hehehe. alah! korang geleng kepala konon. macam korang tak pernah buat begitu! kahkahkah! alamak! kantoi~ sebenarnya, aku adalah baca blog blog orang lain laa kann. berbandingkan blog mereka dengan aku, blog diorang lebih hebadd kot sebab ada jugak nak story pasal pakwe pakwe ni. yela,, i'm single
look for me !!!
 huh. walaupun itu satu benda yang patut dibanggakan sebab kononye aku ni tak terjebak dalam cintak cintak ni. tapi, gua jealous laa bro

this is true !

huhu. tengok orang lain romantik, sweet, alah! lemah eden! bila dah jadi macam ni, ha. mulalah. flashback... ingat pakwe pakwe zaman kegemilangan dulu. *wekk!* haha! dulu... aku liar sikit. betul lah maksud peribahasa
"kalau kita berkawan dengan saudagar arang batu, dapatlah kita kotor arangnya. tetapi kalau kita berkawan dengan saudagar minyak wangi, maka, dapatlah kita bau wanginya." err, maksud aku... time kecik kecik dulu. aku ni memang rapat dengan seorang budak yang sememangnya liar. kerja dia, lepak sana sini. pegang tangan bukan muhrim selamba badak je. buat kerja kerja yang tak bermoral. gaduh. gaduh mulut je. tapi tu lah, bawak geng ala ala nak masuk WWE CHAMPION LEAGUE gitu. gangster wooh! hehe!


then, bila minah tu dah pindah. dah pergi jauh jauh. dan dia pernah kencing aku gak! aduh! bengang je. dah curi phone aku baru beli seminggu


sebijik macam ni.

sekarang pakai yang ni.

yela, aku ingat dia bestfriend. tak ada lah aku suspect dia. bukan main dia tuduh semua orang. konon marah lah ada orang curi phone bestfriend dia ni haa. tup tup, dia yang talam dua muka. sial! dah lah, cerita lama. pastu, aku kira dah sedar lah keburukan dia. then, aku jumpa kawan baru.



 yang lebih alim, rajin, tak pernah ponteng kelas, and especially, tak pernah terlintas dalam kepala otak diorang untuk bersentuhan dengan bukan muhrim. er, couple tu, adalah nafsu nye gedik gedik sikit. biasa, remaja. and alhamdulillah, aku berubah. tak banyak pun adalah sikit... everybody's not perfect kann? hah.. tu jelah.


annyeong <3