Saidah's Blog


Monday, May 9

don't be like that laa~

assamualaikum and hello~ huh. 
lately. semua orang cuba untuk menyakitkan hati aku
why? dah tak ada kerja lain ke? 
kalau susah sangat, bunuh je laa aku ni haa. 
aku tak nak commit suicide. dosa wok! 
but, apa kan daya. aku harus meneruskan hidup selagi masih hayat. 
and korang pun harus juga menerima hakikat bahawa minah annoying ni masih akan menyusahkan hidup korang. 
erm, macam hari ni, at school. BSJ totally changed! 
aigoo~ sememangnya aku tak leh nak buat apa. dia, dah mcm lain sangat.
 entah dia perasan aku ni masih hidup ke tak ntah. 
haish~ let me ask you a simple question : 
apa perasan kau bila dapat tahu yang orang sekeliling kau, 
yang kau sayang, BENCI kat kau? 
rasa macam nak belah dunia ni kepada dua ye,tak? 
herk? tak ada orang benci kau? semua orang sayang kau? 
hey~ aku tanya orang yang terasa diri dia dibenci. jangan lah nak perasan. 
tapi, seandainya esok, lusa, tulat, kau find out, ada juga orang benci kau. 
mesti kau SHOCK gila kan? so, aku cuma nak korang be ready la macam aku yea? since standard 1, semua classmate aku tak suka kawan ngan aku. 
honestly aku tak faham lansung! 
and aku rasa pelik sangat dengan Shafiqah Abd Ghapoor cuz dia nak pulak jadi BFF aku. 
er, conclusion aku, dari kecik sampai sekarang... 
Nur Saidah dilahirkan adalah semata mata untuk dibenci. 
hm, wierd. pape pun. 
aku berdoa kepada Allah agar aku akan berjaya di dunia dan akhirat. 
biarlah orang lain semua benci aku. asalkan Allah tak murka aku.
 amiin. 
annyeong <3