Saidah's Blog


Wednesday, May 18

tak faham..?

i'm not in the mood. so you better back off!

so, assalamualaikum semua. hari ni, konon tak nak online. tapi, dah dekat 2 jam aku layan laptop ni. haha!sekolah~ exam~ mid-term~ aku nak pengsan~ keke XD tapi, i swear to god. tak boleh nak focus.why? my lovely cousin.. Salwa Said nak pergi Terengganu sudahh! kenapa jauh sangat kak? dia sambung study kat sana.patut lah sejak akhir akhir ni dia macam nak tidur rumah aku je. dah la haritu punya sembang sampai tidur pukul 3 pagi. bermacam macam jenis story kitorang sembang. and now,, i'm gonna miss you sis!!!!!!! waaawaaa T_T tengah boring boring ni, aku terfikir something. kenapa cousin aku yang lain tak macam Salwa ni? hari tu la kan. aku kan balik kampung. kat sana, aku ni macam stranger je! yela.kena perli macam taik ! okay. aku cakap jelah nama dia. Anis. form 5. nak SPM. tapi kerja nak tambah dosa je. first, aku cakap lah yang aku ni k-pop addictedthen, dengan muka slumber, dia balas,
 "aku menyampah lah korea korea ni" 
huh! menyirap aku dibuatnya! tu takpe lagi. time tu, diorang tengah basuh pinggan mangkuk au.so, aku sebagai anak dara gak kat situ, kira diwajibkan lah untuk tolong sama. jadi, aku datang dekat ngan diorang. kebetulan pulak, ada seorang cousin aku tegur 
"ha! yang ekau ni tak reti nak tolong orang ke? angkat ni!" 
sambil menghulurkan pinggan kat aku. belum sempat aku angkat tangan nak capai benda tu,si Anis ni sound 
"hoi! jangan suruh dia. yela, orang korea kan kene jaga tangan dia yang lembut tu. kang tak leh buat show pulak kalau dah tolong kita." 
pehh! masa tu, aku rasa macam nak simbah je air yang bertakung dalam kolah tu kat muka dia!!! geram aku siot!!! then, datang lah seorang lagi cousin aku ni, nak tolong juga lah. dia pun capai pinggan tu dan hulur sikit kat aku. Anis dan yang lain pun pandang. dengan muka yang bengang, aku cakap kuat kuat 
"sorry lah weh, tangan i baru buat pedicure ni. nanti rosak lah. malas nak buat lagi sekali. bye" 
dan terus blaa dri situ. memang puas hati aku. huh! sejak tu, kitorang tak bertegur pun. masa aku balik pun tak salam dia. tak hati aku nak tengok muka dia lagi dah!! hesh! tu je. 
annyeong <3