Saidah's Blog


Monday, May 2

thank u, Jusco!

 so.. assalamualaikum and annyeong haseyo~
hehe. siang tadi dah macam beruk makyeh keliling dunia sampai pagi buta. 
okay, it's 1.30 am. yes~ you got it, my lovely cousin is here. 
heehee~ jap! beruk makyeh tu apa-kah? keke XD 
dah nama pun beruk, hampir sama lah rupa dia seperti monyet! lols! 
hey! aku bukan nak sama kan diri aku ni dengan beruk ye, 
cuma siang tadi kan aku balik kampung. panas derr! lepak sampai 6pm. 
daddy aku ada hal. 
so, dia singgah Sri Rampai kejap. erm, bonda aku bengkerk je sebab lama bebenor! 
so, bonda aku ajak jalan jalan sekejap sambil menunggu daddy aku yang sememangnya akan siap kerja dia tu sekurang kurangnya 8pm nanti. 
then! i've got this BRILLIANT idea! 
*sebenarnya tak ada la brilliant mana pun* aku ajak bonda aku pergi Jusco. 
hah! yang ada rumah kaca akademi fantasia tu lahh! keke XD apa lagi, aku dah tak tentu arah la. 
cari apa ye? hehe. tujuan aku ke sana adalah untuk melihat dengan mata kepala aku sendiri orang yang sangat aku sanjungi. he is the superb fabulous! 
unfortunately, tak jumpa pun. sobsob! maybe sebab sunday kan. 
so, dia memang tak ada duty la hari ni. erm, tapi. aku dapat juga tengok pelajar AF9 tu. 
pehh! cun , handsome , comel dan, dan, serba lengkap lah! heehee~
 pada aku, yang cute is.. 
1) Erul the k-pop fanz like me! keke XD 
2) Azri yang muka ala ala artis yang dah lama kita kenal.. 
3) Nera who has the Agnes Monica looks!

 memang best la wa cakap lu! hehe!

erul
Nera
Azri
that's all!
annyeong <3