Saidah's Blog


Tuesday, May 10

Farul !

hehe! assamualaikum dudes! *rotfl* 
mesti korang mcam pelik an? 
*persoalan yg tak terjawab dalam otak korang.. 
''kenapa title dia....?''
kahkahkah! okay okay. let me tell you guys.
 maybe lately, aku semacam meng GEDIK dengan Farul je an..? everyday, aku akan... 
"Farul~" *lambai.* 
"Hai Farul~" *lambai dan senyum.*
 "Oh Farul~" *lambai, senyum, terus dduk sebelah dia.*
 kekekeke XD actually, aku pun tak tau kenapa seronok pulak buat kerja gila tu.
 Maybe sebab BSJ yang berubah tu la kot. 
so, aku cuba menarik perhatian dekat orang yang perasan aku masih hidup. 
pada aku, Farul dah macam rapat~~~ sangat dengan aku. 
er, maksud rapat tu, dia ni macam BFF aku the guy version laa. 
dia macam faham perangai aku yang sewel ni. 
and the best part is, bila aku sembang dengan dia, 
aku rasa macam tengah sembang dengan abang saudara kesayangan aku..
 Adi Busuk haha! 
dia ni.. siblings dengan Awa , 
cousin aku yang sleepover kat rumah aku dan membuatkan aku tidur sampai 3 pagi tu. hehehe! 
perangai si Farul ni, sebijik jibik macam Adi tau! 
suka mengacau aku! tapi, always funny. ada je jokes yang diorang nak bagitau. 
senang cerita, apa je yang keluar dari mulut meraka ni, mesti kelakar! 
hehe! okay lah! penat ni. 
nak tidur, tak ada penghasut pulak. so, tengok TV saje lah nampak gayanya. lols!  XD
 annyeong! <3